خبر محققان سال آینده اخبار علمی و آموزشی

خبر: محققان سال آینده اخبار علمی و آموزشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی مبالغ دریافتی از مشترکان برگردانده شود ، شرکت ملی گاز تخلف کرده است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت که شرکت ملی گاز در سال ۱۳۹۵ حدود ۱۵ میلیارد تومان از مشترکان بابت بیمه خسارت گاز دریافت کرده هست. اقدامی که بدون مصوبه قانونی م

مبالغ دریافتی از مشترکان برگردانده شود ، شرکت ملی گاز تخلف کرده است

شرکت ملی گاز تخلف کرده است/مبالغ دریافتی از مشترکان برگردانده شود

عبارات مهم : خسارت

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت که شرکت ملی گاز در سال ۱۳۹۵ حدود ۱۵ میلیارد تومان از مشترکان بابت بیمه خسارت گاز دریافت کرده هست. اقدامی که بدون مصوبه قانونی مجلس بوده و طبق گزارش دیوان محاسبات تخلف محسوب می شود، لذا باید این مبالغ به مردم بازگردانده شود.

به گزارش ایسنا، غلامرضا کاتب در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس در توضیح سوالش از وزیر نفت راجع به علت دریافت غیرقانونی مبالغی در تعرفه گاز مصرفی مشترکین، گفت: وزارت نفت در سال ۱۳۹۵ اقدام به دریافت مبالغی در قبوض گاز مشترکین تحت عنوان بیمه خسارت گاز کرده که بررسی ها نشان می دهد در این سال ها شرکت گاز عملکردی در این باره نداشته و حتی در یکی از سال های گذشته از میان شرکت های بیمه شرکت کننده در مناقصه، برنده ای وجود نداشته هست. به عبارت دیگر عملا قراردادی میان شرکت گاز و شرکت های بیمه جهت پرداخت خسارت منعقد نشده است.

وی گفت: شرکت گاز در سال ۱۳۹۴ براساس قانون بودجه در قبوض مشترکین گاز مبلغ یک هزار تومان جهت بیمه خسارات مالی و جانی اعم از فوت، نقص عضو و جبران هزینه های پزشکی ناشی از انفجار و آتش سوزی دریافت کرده که در سال ۱۳۹۵ مجددا این مبالغ در قبوض مشترکین بدون مصوبه قانونی لحاظ شده است هست، یعنی در سال ۱۳۹۵ حدود ۱۵ میلیارد تومان را شرکت ملی گاز از مشترکان بابت خسارت بیمه پول دریافت کرده که طبق گزارش دیوان محاسبات تخلف محسوب شده است و باید طبق رای دیوان این مبالغ به مردم بازگردانده شود، لذا وزیر توضیح دهد که آیا این اتفاق رخ داده است یا نه؟

مبالغ دریافتی از مشترکان برگردانده شود ، شرکت ملی گاز تخلف کرده است

نماینده گرمسار در پاسخ به این پرسش که آیا برخوردی با متخلفان صورت نگرفته هست، گفت: چه طور هنگامی که مردم تخلفی را انجام می دهند با آنها برخورد می شود، ولی مسئولان متخلف تحت مجازات قرار نمی گیرند.

کاتب ادامه داد: اکنون اوضاع شرکت های مرتبط با گاز، برق و آب به گونه ای شده است به محض ورود مسئله صحبت از زیاد کردن قیمت می کند این ساده ترین راه هست، ولی عالی ترین شیوه ی مدیریتی نیست، آیا باید هزینه های سربار شرکت ها را مردم پرداخت کنند، آیا هنگامی که تصویب شد که شرکت ها هزینه هایشان را کم کردن داده و بهره وری را زیاد کردن دهند، این اتفاق رخ نداد.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت که شرکت ملی گاز در سال ۱۳۹۵ حدود ۱۵ میلیارد تومان از مشترکان بابت بیمه خسارت گاز دریافت کرده هست. اقدامی که بدون مصوبه قانونی م

وی با بیان این که امروز کشور گران اداره می شود و هزینه شرکت های دولتی بالاست، گفت: مدیریت کم کردن هزینه نداریم. نباید مردم از جیب ارزش هزینه های سرباری شرکت ها بدهند.

وی تاکید کرد: شرکت ملی گاز باید به هر طریقی پول مردم را برگرداند این حق الناس است شرکت گاز اجازه این کار را نداشت.

واژه های کلیدی: خسارت | دریافت | دریافتی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار