خبر محققان سال آینده اخبار علمی و آموزشی

خبر: محققان سال آینده اخبار علمی و آموزشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث قسامه، گره 11 ساله جنایت را باز می‌کند

مرد جوان که متهم است 11سال قبل برادرش را کشته و جنازه وی را به آتش کشیده دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که ادعا کرد بی‌گناه است و دروغ‌پردازی‌های برادرزاده

قسامه، گره 11 ساله جنایت را باز می‌کند

قسامه، گره 11 ساله جنایت را باز می کند

عبارات مهم : جنایت

مرد جوان که متهم است 11سال قبل برادرش را کشته و جنازه وی را به آتش کشیده دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که ادعا کرد بی گناه است و دروغ پردازی های برادرزاده اش وی را گرفتار کرده هست. قضات دادگاه این پرونده را لوث تشخیص داده و حکم به برگزاری مراسم قسامه دادند.

به گزارش جام جم، 6 آبان 86 به کلانتری تهرانسر خبر رسید در یک منزل متروکه آتش سوزی رخ داده است.

ماموران کلانتری همراه آتش نشانان راهی محل شدند. ماموران پلیس بعد از خاموش شدن آتش به بررسی پرداختند و با جنازه نیمه سوخته مردی 38 ساله به نام جمال روبه رو شدند که شواهد نشان می داد با ضربه های متعدد چاقو کشته شده است است.

قسامه، گره 11 ساله جنایت را باز می‌کند

جنازه این مرد به پزشکی قانونی انتقال یافته شد و پلیس به تحقیق پرداخت.

در بررسی ها روشن شد جمال آن روز سوپرمارکتش را ترک کرده و به منزل متروکه رفته بود که قربانی جنایت آتشین شد. بیانات پسرنوجوان قربانی ولی تحقیقات را وارد مرحله تازه ای کرد. این پسر به پلیس گفت: پدرم و عمویم جمشید هر لحظه با هم اختلاف داشتند. همان روز عمویم را در حالی که یک کیسه مشکی و یک قبضه چاقو در دست داشت برابر سوپرمارکت پدرم دیدم. ولی از ترسم بلافاصله فرار کردم و به منزل رفتم. به دنبال بیانات پسر نوجوان جمشید بازداشت شد ولی خودش را بی گناه خواند.

مرد جوان که متهم است 11سال قبل برادرش را کشته و جنازه وی را به آتش کشیده دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که ادعا کرد بی‌گناه است و دروغ‌پردازی‌های برادرزاده

وقتی مدرکی علیه این متهم به دست نیامد جهت وی قرار منع تعقیب صادر شد. ولی با اعتراض اولیای دم به این قرار، پرونده جهت پیگیری دوباره به دادگاه کیفری یک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران فرستاده شد. بیانات پسر قربانی و شاگرد سوپرمارکت جمال باعث شد تا جمشید با گذشت سال ها از جنایت باردیگر بازداشت شود. وی دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران به ریاست قاضی محمدباقر قربان زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه فرزندان قربانی که حالا به سن قانونی رسیده اند جهت عمویشان حکم قصاص خواستند. سپس جمشید روبه روی قضات ایستاد و خودش را بی گناه خواند. وی گفت: قبول دارم با برادرم اختلاف داشتم ولی من نمی توانستم او را بکشم و سپس جنازه اش را به آتش بکشم. دروغگویی های برادرزاده ام باعث شد تا من در این پرونده گرفتار شوم.

در آخر این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و پرونده را لوث تشخیص داد. به این ترتیب حکم به برگزاری مراسم قسامه صادر ش د. قرار شد تا اولیای دم 50 نفر از بستگان نسبی خود را به دادگاه معرفی کنند تا سوگند بخورند جمشید قاتل جمال هست. به این ترتیب جهت وی حکم قصاص صادر شود. ولی اگر اولیای دم نتوانند 50 نفر را جهت ادای سوگند به دادگاه معرفی کنند قسم را واگذار کرده و جمشید 50 بار سوگند بی گناهی می خورد و آزاد می شود.

قسامه، گره 11 ساله جنایت را باز می‌کند

واژه های کلیدی: جنایت | قربانی | پرونده | دادگاه | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار