خبر محققان سال آینده اخبار علمی و آموزشی

خبر: محققان سال آینده اخبار علمی و آموزشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث کشف زنی درکامیون ترانزیت که قصد خروج از مرز بازرگان داشت

گمرک کشور عزیزمان ایران از کشف نهمین و دهمین محموله قاچاق انسان در سالجاری خبر داد و اعلام کرد : یکی از محموله ها ورودی و محموله دیگر خروجی بوده که در هر دو محم

کشف زنی درکامیون ترانزیت که قصد خروج از مرز بازرگان داشت

عبارات مهم : ایران

گمرک کشور عزیزمان ایران از کشف نهمین و دهمین محموله قاچاق انسان در سالجاری خبر داد و اعلام کرد : یکی از محموله ها ورودی و محموله دیگر خروجی بوده که در هر دو محموله قاچاق انسان کشف شده است هست.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از گمرک، در داخل محموله ورودی قاچاق انسان یک دختر جوانی کشف شده است است که در لابه لای محموله یک کامیون ترک مخفی شده است بود. این دختر جوان قصد داشت با پنهان شدن در محموله ای که از ترکیه وارد مرز بازرگان شده است بود به صورت غیر قانونی و قاچاق وارد کشور شود .

هنوز از انگیزه های احتمالی این فرد اطلاع دقیقی در دست نیست ولی بر اساس اعلام ماموران گمرک این دختر جوان تابعیت کشور عزیزمان ایران را دارد و با مخفی شدن در بار یک کامیون قصد داشت به صورت قاچاق وارد کشور شود . ماموران گمرک بازرگان در بازرسی از کامیون های ورودی به پارگی چادر این کامیون مشکوک و در بازرسی های زیاد این دختر جوان را کشف کرده اند.

کشف زنی درکامیون ترانزیت که قصد خروج از مرز بازرگان داشت

همچنین ماموران گمرک بازرگان در محموله دیگری که صادراتی بود از داخل بار مس صادراتی یک پسر نوجوان را کشف کردند . پسر نوجوان که تابعیت یکی از کشورهای همسایه را دارد قصد داشت به صورت غیر قانونی و قاچاق از کشور خارج شود .

گمرک کشور عزیزمان ایران با هوشمند سازی تمامی اطلاعات و مدیریت ریسک هوشمند هم اکنون تمامی محموله ها را به صورت ۱۰۰ درصدی کنترل می کند. بر اساس ارزیابی های شرکت جهانی گمرک رتبه اول دنیا در مبارزه با انواع قاچاق کالا و مواد مخدر را گمرک کشور عزیزمان ایران در اختیار دارد . هم اکنون گمرکات کشور عزیزمان ایران مجهز به تجهیزات پیشرفته کنترلی و سگ های جستجوگر است . ماموران گمرک فقط در سال ۱۳۹۵ موفق به کشف ۴۸۰ مورد قاچاق انسان در گمرکات کشور شدند.

گمرک کشور عزیزمان ایران از کشف نهمین و دهمین محموله قاچاق انسان در سالجاری خبر داد و اعلام کرد : یکی از محموله ها ورودی و محموله دیگر خروجی بوده که در هر دو محم

تعداد تجهیزات کنترلی پیشرفته در گمرکات از جمله ایکس ری های کامیونی در سالهای اخیر به سه برابر زیاد کردن یافته و روند تجهیز گمرکات به دستگاههای کنترلی پیشرفته با سرعت قابل توجهی در سالجاری نیز ادامه دارد . همچنین در سال ۹۵ تعداد ۱۰ قلاده سگ خریداری و آموزش داده شده است و در گمرکات کشور مستقر شده است اند و قرار است تعداد ۲۰ قلاده دیگر نیز امسال خریداری و تجهیزات گمرکات کشور اضافه شود.

واژه های کلیدی: ایران | کامیون | کامیون | تجهیزات | قاچاق کالا | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار