خبر محققان سال آینده اخبار علمی و آموزشی

خبر: محققان سال آینده اخبار علمی و آموزشی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی کشور جهت حل چالش‌ها به گفت‌وگو نیاز دارد/ هیچکدام از شاخص‌های مهم اقتصاد کشور دلواپس کننده نیست ، جهانگیری

نهادهای مدنی بدون تردید پای ثابت هر اقدام جهت توسعه هستند و دولت و دستگاه های اجرایی. 

کشور جهت حل چالش‌ها به گفت‌وگو نیاز دارد/ هیچکدام از شاخص‌های مهم اقتصاد کشور دلواپس کننده نیست ، جهانگیری

جهانگیری: کشور جهت حل چالش ها به گفت وگو نیاز دارد/ هیچکدام از شاخص های مهم اقتصاد کشور دلواپس کننده نیست

عبارات مهم : اقتصاد

نهادهای مدنی بدون تردید پای ثابت هر اقدام جهت توسعه هستند و دولت و دستگاه های اجرایی.

معاون اول رییس جمهور تصریح کرد که کشور بیش از هر وقت دیگری جهت حل چالش ها به گفت و گو نیاز دارد.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در دوسالانه اقتصاد کشاورزی کشور که در پردیس کشاورزی دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد، گفت: امیداریم این کنفرانس که در استانی مهم و راهبردی برگزار می شود، جهت کشور دستاوردهای خوبی داشته باشد.

کشور جهت حل چالش‌ها به گفت‌وگو نیاز دارد/ هیچکدام از شاخص‌های مهم اقتصاد کشور دلواپس کننده نیست ، جهانگیری

وی افزود: سه نهاد که امروز در این جمع حضور دارند یکی نمادی از تسریع در پیشرفت کشور یعنی دانشگاه به عنوان مغز متفکر و مسئول مهم توسعه علم و تربیت نیروی انسانی هست. در طرح های توسعه کشور باید به دانشگاه توجه شود.

وی ادامه داد: نهادهای مدنی بدون تردید پای ثابت هر اقدام جهت توسعه هستند و دولت و دستگاه های اجرایی.

نهادهای مدنی بدون تردید پای ثابت هر اقدام جهت توسعه هستند و دولت و دستگاه های اجرایی. 

جهانگیری افزود:گاهی ممکن است در نقش دولت جهت توسعه زیاده روی شود به علت نقش پررنگ دولت این تصور ایجاد شود که دولت همه کاره هست، ولی واقعیت این است که دولت، نهادهای تخصصی و دانشگاه ها به همراه یکدیگر باید یه چالش هاس پیش رو بپردازند.

این مسئول با بیان اینکه در این راستا گفت وگو مهمترین راه پرداختن به این پرسشها هست، افزود: مهمترین خبر این کنفرانس هم این باید باشد که جهت اقتصاد کشاورزی گفت و گو می شود و امیدواریم نتیجه آن در قالب یک تفاهم به اطلاع جامعه برسد.

جهانگیری تصریح کرد: به اعتقاد من کشور امروز بیش از هر وقت دیگری جهت حل چالش ها به گفت و گو نیاز دارد، باید با گفت و گو افق های تازه ای در پرسشها آنی و روزانه و آتی و بلند مدت بازکنیم.

کشور جهت حل چالش‌ها به گفت‌وگو نیاز دارد/ هیچکدام از شاخص‌های مهم اقتصاد کشور دلواپس کننده نیست ، جهانگیری

وی افزود: به همین علت تشکیل جلسات هم اندیشی علمی و تخصصی مانند امروز از جمله ضرورت های حیاتی کشور است.

جهانگیری در ادامه با بیان اینکه امروز باید با همفکری به راه حل های نو در حل پرسشها برسیم گفت: این بایدها، بایدهایی دلسوزانه از طرف کسی است که در جریان پرسشها کشور است و می داند چه چالش های بزرگی پیش روی کشور است.

نهادهای مدنی بدون تردید پای ثابت هر اقدام جهت توسعه هستند و دولت و دستگاه های اجرایی. 

معاون اول مدیر جمهور ادامه داد: امروز پرسشها کشور دیگر تک بعدی نیست، بعضی از پرسشها به علت طولانی شدن پیچیده و چندوجهی شده است است.

جهانگیری اضافه کرد: به عنوان نمونه اینگونه نیست که به مسأله آب فکر کنیم که این مسأله فقط یه یک بخش تعلق دارد.

کشور جهت حل چالش‌ها به گفت‌وگو نیاز دارد/ هیچکدام از شاخص‌های مهم اقتصاد کشور دلواپس کننده نیست ، جهانگیری

وی افزود: در این اوضاع هنگامی که به پرسشها مهم نگاه می کنیم متوجه می شویم که برجسته ترین پرسشها کشور سیاسی است.

جهانگیری با بیان اینکه جهت حل پرسشها باید به فهمی درست از پرسشها و تفاهمی یکسان جهت حل آن برسیم ادامه داد: در این مسیر حتما ابعاد سیاسی بیش از بقیه خود را نشان خواهد داد.

معاون اول مدیر جمهور خاطرنشان کرد: در بخش اقتصادی نیز ما باید فهرستی از پرسشها و پرسشها داشته باشیم، ما در این بخش چالش هایی جدی همچون بیکاری، سرمایه گذاری، معیشت مردم و … داریم.

وی افزود: در حوزه محیط زیست هم امروز ریزگردها و مسأله آب به مساله ای جدی تبدیل شده است است.

جهانگیری با اشاره به تهدیدهای تازه منطقه ای و بین المللی تصریح کرد: هیچ کدام از این پرسشها راه حل تک بعدی ندارد و جهت حل آنها باید گفت وگو کرد تا راه حلی مورد اتفاق همه بخش ها جهت آن یافت.

این مسئول با بیان اینکه سیاست یعنی افق جدیدی پیش روی جامعه باز کنیم تصریح کرد: با جامعه ای مایوس نسبت به آینده نمی توان به سمت پیشرفت حرکت کرد.

جهانگیری در ادامه با بیان اینکه امروز عده ای در کشور تلاش می کنند، شرایط و آینده کشور را بحرانی جلوه دهند، گفت: این مسأله هم به اقتصاد هم به سیاست و هم به اجتماع لطمه وارد می کند و هزینه حل پرسشها را اوج می برد.

وی ادامه داد: کشور ها تلاش دارند پرسشها بزرگ خود را کوچک کنند، ولی در کشور ما بعضی به خاطر مسابقه سیاسی تلاش می کنند پرسشها کوچک را بزرگ جلوه دهند.

این مسئول افزود: امروز جریان مخالف نظام جمهوری اسلامی که همواره به دنبال براندازی بوده اند تلاش دارد به جامعه این عنوان را القا کند که جامعه دولت ندارد و بی دولتی را به مردم القا کند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: من با صراحت می گویم امروز کشور بیش از آنکه با پرسشها روبرو باشد با بزرگنمایی پرسشها روبروست و بزرگنمایی پرسشها به دستور کار همه کسانی که می خواهند به کشور عزیزمان ایران ضربه بزنند و از حاکمیت قانون دلواپس هستند، تبدیل شده است است.

معاون اول مدیر جمهور ادامه داد: هیچ کشور مقتدری نیست که در مقطعی با پرسشها مواجه نباشد، آمریکا، اروپا و شرق آسیا هم در مقاطعی پرسشها داشته اند.

وی افزود: بنابراین پرسشها اجتماعی و اقتصادی هیچ ملتی را متزلزل نمی کند آن هم ملتی چون کشور عزیزمان ایران که از حوادث بزرگ سربلند بیرون آمده است.

جهانگیری اضافه کرد: آن چیزی که موجب آسیب زدن به یک ملت می شود تخریب و تضعیف سرمایه های اجتماعی و امید مردم نسبت به آینده است.

وی خاطرنشان کرد: ما جهت عبور از چالش های پیش رو باید با وحدت و انسجام با همکاری همه ذی نفعان جهت یافتن راه حل گفت وگو کنیم.

جهانگیری با بیان اینکه امروز کشور قادر است پرسشها و پرسشها خود را حل کند، گفت: عملکرد چند سال اخیر نشان از ظرفیت بالای کشور جهت حل پرسشها دارد.

وی از فضایی که پیشتر علیه کشور عزیزمان ایران و ایرانی در دنیا درست شده است بود گفت و تصریح کرد: در چنین شرایطی ما پشت میز مذاکره نشستیم و در برابر همه قدرت ها از منطق خود دفاع کردیم.

جهانگیری افزود: برجام از این منظر نمایانگر قدرت کشور عزیزمان ایران بود ، حال هم که آمریکا می گوید در این توافق کلاه سر ما رفته است.

معاون اول مدیر جمهور ادامه داد: ما به توافقی رسیدیم که جزء افتخارات دیپلماسی دنیاست و امروز بزرگترین قدرت دنیا فریاد می زند که آن را قبول ندارد، اینکه آنها با این توافق چه کار کنند با خودشان است ولی کشوری که اینگونه عمل کند باید افراد راحت لوحی باشند که بپذیرند با چنین کشوری وارد گفت و گو شوند.

جهانگیری افزود: ما جهت اداره کشور در همه شرایط آمادگی و برنامه داریم، این شعار نیست و این برنامه های تنظیم شده است را اجرا خواهیم کرد ولی جهت آنها روسیاهی در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما در دوران تحریم یک میلیون و در بعضی مواقع کمتر از یک میلیون بشکه نفت در روز می فروختیم ولی در همان وقت موفق شدیم رشد اقتصادی را مثبت کنیم و تورم را کم کردن دهیم.

وی افزود: در آن شرایط جهت گیری توسعه اقتصادی را در مسیر درست قرار دادیم.

جهانگیری با بیان اینکه امروز هیچکدام از شاخص های مهم اقتصاد کشور دلواپس کننده نیست افزود: ما در سال ۹۶ بعد از یک دوره پنج ساله رشد منفی سرمایه گذاری این رشد را مثبت کردیم، در این سال رشد اقتصادی کشور نیز به مثبت چهار و نیم درصد رسید.

وی ادامه داد: در میزان برداشت از میدان یکسان پارس جنوبی امروز ما کمی زیاد از قطر برداشت می کنیم.

واژه های کلیدی: اقتصاد | اقتصادی | جهانگیری | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار